W celu świadczenia Państwu jak najlepszych usług, wykorzystujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka). Korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym użytkownika. Zawsze mogą Państwo określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Waszych przeglądarkach lub konfiguracjach usługi.
Rozumiem Więcej

Narzędzia pracy zdalnej w zespole finansowym

Data: 28 kwietnia 2021 roku
Godzina: 13:00
Czas trwania: ok. 60 minut

Zgłoś udział

Webinarium - 28 kwietnia 2021
(49 zł netto + 23% vat (60,27 zł brutto))

Płacę: 49 zł netto (60,27 zł brutto)

Chcę skorzystać z usługi nie ponosząc żadnych kosztów



Jakie narzędzia wybrać do pracy zdalnej? To trudne zadanie, przed którym stoi wielu CFO. Źle dobrane narzędzia mogą przeszkadzać w pracy i pogorszyć efektywność zespołu finansowego zamiast ją poprawić!

Rozwiązań jest wiele – od platform komunikacyjnych, kalendarzy, po aplikacje do porządkowania notatek i przesyłania wielkogabarytowych plików. Bez wątpienia te narzędzia pomagają w codziennej pracy pod warunkiem, że wiemy, jak je wdrożyć i jak z nich korzystać. Zaproszeni eksperci podzielą się dobrymi praktykami i rekomendacjami!

Już 28 kwietnia o godzinie 13.00 odpowiemy na pytania:

  • Jakie narzędzia pracy zdalnej są przydatne dla zespołu finansowego?
  • Jakimi kryteriami należy się kierować podczas wyboru narzędzi?
  • Co rekomendują eksperci w temacie organizacji pracy zdalnej?
  • Jak efektywnie zarządzać wirtualnym zespołem – perspektywa CFO

Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.

Organizatorzy i partnerzy:

ICAN
Cima
KPMG
Volvo
Milennim Bank
KPMG

Poznaj naszych ekspertów:

Urszula Wysocka, ekspert ICAN Institute

Urszula Wysocka

ekspert ICAN Institute

Posiada tytuł doktora nauk ekonomicznych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz dyplom Executive Master of Business Administration Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Country Manager Efma, wykładowca na WSB. Trenerka, mentorka. W trakcie kariery naukowej i zawodowej zdobyła doświadczenie w zarządzaniu bankowością we wszystkich jej obszarach. Uczestniczyła w wielu projektach mających na celu poprawę efektywności zarządzania w największych bankach w Polsce. Pracowała w firmach należących do największych grup finansowych na świecie, m.in. w Banku Pekao S.A., Santander Bank Polska oraz PZU S.A., a także współpracowała z Komisją Nadzoru Finansowego oraz Związkiem Banków Polskich.

Justyna Zasowska, Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu, OBI Polska

Justyna Zasowska

Dyrektor Finansowy, Członek Zarządu, OBI Polska

Od 9 lat CFO w OBI Polska, od 15 lat CFO w firmach retailowych. Odpowiedzialna za Finanse, IT oraz Legal & Compliance. W związku z ewolucją roli CFO oraz zmiennym otoczeniem rynkowym i prawno- podatkowym ciągle z ekscytacja podchodzę do nowych wyzwań. Dumna z osiągnięć mojego Zespołu, i z utrzymania dobrej kondycji finansowej firmy.

Barbara Michalska, Modern Workplace Business Group Director, Microsoft

Barbara Michalska

Modern Workplace Business Group Director, Microsoft

Basia, entuzjastka wszelkich innowacji, które czynią nasz świat lepszym miejscem do życia. Teraz, gdy technologia stała się nieodłączną częścią codzienności, wierzy, że dzięki jej zastosowaniu uda nam się zyskać czas na to, co naprawdę ważne: obecność bliskich, wspólne pasje i osobisty rozwój. W poszukiwaniu harmonii i przyjemności życia naszym partnerem mogą być cyfrowe rozwiązania, które stają się pomocnikiem w codziennych zdaniach, ale technologia to dopiero początek tej drogi… Basia to Absolwentka Politechniki Warszawskiej, wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych oraz SGH. Zakręcona również na punkcie biegania i fotografii. W Microsoft specjalizuje się w rozwoju i marketingu wokół nowoczesnego miejsca pracy.

Maciej Bandurski, Modern Workplace Product Marketing Manager, Microsoft

Maciej Bandurski

Modern Workplace Product Marketing Manager, Microsoft

Miłośnik, użytkownik i propagator nowych technologii. W Microsoft wspieram polskie firmy w cyfrowej transformacji przy użyciu nowoczesnych narzędzi do komunikacji i pracy. Wykształcenie socjologiczne pomaga mi uchwycić bardziej ludzką stronę technologii i jej wpływu na nasze codzienne życie. Wolny czas poświęcam na sport, sztukę i kaligrafię.

Magdalena Wereda-Kolasińska, Dyrektor ds. finansów, Unilever Polska

Magdalena Wereda-Kolasińska

Dyrektor ds. finansów, Unilever Polska

Magdalena Wereda-Kolasińska swoją karierę rozpoczęła w audycie w branży FMCG w PwC, następnie zdobywała wiedzę w firmach ubezpieczeniowych AXA i GK PZU w zakresie kontrolingu i finansów. Od marca 2017 r. do kwietnia 2020 r. pełniła rolę Dyrektora ds. Finansów w PZU Zdrowie SA. W międzyczasie poszerzała swoją wiedzę podczas studiów MBA, doktoranckich oraz zdobywając kwalifikację CIMA. W kwietniu 2020 objęła stanowisko Dyrektora ds. Finansów w Unilever Polska Sp. z o.o.