Data: 24 lutego 2021 roku
Godzina: 10:00
Czas trwania: ok. 60 minut
Zgłoś udział
Nawet dziś, gdy w niektórych obszarach świata sytuacja związana z pandemią znajduje się pod względną kontrolą, wiele firm przechodzi na tryb hybrydowy – niektórzy pracownicy pracują w siedzibie firmy, inni zaś w domu. Ta sytuacja trwa już rok i wszystko wskazuje na to, że będzie trwała jeszcze dłużej.
Kierowanie zespołem zdalnym jest wyzwaniem dla dyrektora finansowego, gdyż oznacza, że zarządzanie musi być znacznie bardziej celowe i przemyślane. Nieformalne i doraźne praktyki, które tak dobrze sprawdzają się twarzą w twarz w biurze, nie działają zdalnie. Na szczęście istnieją konkretne działania, które menedżerowie mogą podjąć, aby poprawić zaangażowanie i produktywność pracowników zdalnych. Dla CFO to połączenie kompetencji zarządzania zarówno zespołem, jak i finansami.
Choć w kierowaniu rozproszonym zespołem wszystko jest trudniejsze, to… jest to wspaniała wiadomość dla menadżera! Jeśli potrafi zarządzać zespołem zdalnym, może prowadzić dowolny zespół w każdych warunkach!
Już 24 lutego o godzinie 10.00 w gronie ekspertów:
- podzielimy się dobrymi praktykami w łączeniu zarządzania zespołem zdalnym i finansami,
- porozmawiamy o kompetencjach przyszłości dyrektora finansowego,
- pokażemy, jak zadbać o jednoznaczność zasad, roli i odpowiedzialności tak, aby praca w zespole rozproszonym była efektywna,
- przedstawimy efektywne narzędzia zarządzania zespołem finansów,
- wskażemy zagrożenia dla kultury zdalnych zespołów i powiemy, jak im zapobiec.
Wypełnij formularz zgłoszeniowy, a później w wyznaczonym terminie dołącz do grona uczestników, logując się za pomocą przesłanych przez nas danych.
Organizatorzy i partnerzy:






Poznaj naszych ekspertów:

Urszula Wysocka
ekspert ICAN InstitutePosiada tytuł doktora nauk ekonomicznych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz dyplom Executive Master of Business Administration Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej. Country Manager Efma, wykładowca na WSB. Trenerka, mentorka. W trakcie kariery naukowej i zawodowej zdobyła doświadczenie w zarządzaniu bankowością we wszystkich jej obszarach. Uczestniczyła w wielu projektach mających na celu poprawę efektywności zarządzania w największych bankach w Polsce. Pracowała w firmach należących do największych grup finansowych na świecie, m.in. w Banku Pekao S.A., Santander Bank Polska oraz PZU S.A., a także współpracowała z Komisją Nadzoru Finansowego oraz Związkiem Banków Polskich.

Dr Maria Mycielska
Human Capital Management Practice LeaderSocjolog, doktor nauk ekonomicznych, od niemal 20 lat specjalizuje się obszarze kultury organizacyjnej i przywództwa. Korzysta z własnego doświadczenia menedżerskiego w Polsce i w Wielkiej Brytanii, w międzynarodowych korporacjach Xerox i Coca-Cola. Prowadziła projekty rozwojowe w 16 krajach na świecie, w tym w Indiach, Tajlandii i Chinach. Konsultant, ekspert i wykładowca ICAN Institute – twórcy Harvard Business Review Polska. Od wielu lat pracuje z organizacjami i liderami jako konsultant i coach indywidualny. Absolwentka uniwersytetów w Polsce i Wielkiej Brytanii. Autorka szeregu publikacji, w tym pracy naukowej dotyczącej wpływu przywództwa na klimat organizacyjny oraz książki „Praktyczny podręcznik zarządzania kulturą firmy. Doświadczenia firm w Polsce.”.

Monika Warmbier
Partner, Szef zespołu doradztwa rachunkowego dla przedsiębiorstw sektora niefinansowego, KPMGMa dwudziestoletnie doświadczenie w badaniu sprawozdań finansowych zgodnie z krajowymi i międzynarodowymi standardami sprawozdawczości finansowej, w tym również we wdrażaniu Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej (MSSF). Pracowała m.in. dla Audit New Zealand, dostawcy usług badania sprawozdań finansowych i innych usług poświadczających dla jednostek sektora publicznego. Od 2011 roku zajmuje się doradztwem w zakresie MSSF, kierując działem doradztwa rachunkowego dla przedsiębiorstw z sektora niefinansowego. Pod jej kierownictwem zrealizowano wiele projektów wdrożenia MSSF 15 Przychody z umów z klientami oraz MSSF 16 Leasing. Od 2017 roku przewodniczy Kapitule konkursu Best Annual Report.

Jakub Bejnarowicz
Regional Director, Europe, CIMAZałożyciel oddziału Instytutu CIMA w Polsce. Mówca i uczestnik konferencji poświęconych przyszłości biznesu oraz zawodu finansisty, współtwórca formatu spotkań liderów biznesu w branży finansowej Money Talks. Jest odpowiedzialny m.in. za prowadzenie działań edukacyjnych na temat idei rachunkowości zarządczej w regionie.

Anna Gregorczyk
Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Przedsiębiorstw, Bank MillenniumMa dwudziestoletnie doświadczenie w bankowości przedsiębiorstw w obszarach rozwoju produktów bankowych, sprzedaży, oceny ryzyka i strategicznych działań marketingowych. Bezpośrednio współpracuje z dyrektorami finansowymi. Źródła sukcesu w obszarze bankowości korporacyjnej upatruje w doskonałym zrozumieniu kontekstu pracy i wyzwań stojących przed osobami kierującymi finansami w firmach. Od 7 lat odpowiada w Banku Millennium za strategiczne działania w obszarze kompetencji sieci sprzedaży oraz narzędzi wsparcia działań sprzedażowych, a także za propozycje wartości w obszarze kredytów.

Dominka Świerczyńska
Dyrektor Finansowy, MicrosoftPosiada 19 lat doświadczenia w zarządzaniu finansami w międzynarodowych organizacjach. Wcześniej pełniła rolę dyrektora finansowego Grupy Enterprise - jednego z podregionów Europy Środkowo-Wschodniej w Hewlett Packard Enterprise. Pracowała również jako kontroler wewnętrzny w UPC Polska oraz szef audytu w firmie audytorskiej obecnie będącej częścią KPMG. Uzyskała zarówno polski jak i międzynarodowy certyfikat w obszarze księgowości i wewnętrznego audytu.

Joanna Romańczuk
Regional Director Poland and Ukraine, TMF GroupZarządza polskim biurem TMF Group, największym w globalnych strukturach Grupy, oraz działalnością TMF Group na Ukrainie. Kieruje zespołem ponad 500 specjalistów w Warszawie, Katowicach i Kijowie obsługującym blisko 800 klientów. Sprawuje nadzór operacyjny nad dostarczaniem usług w obszarze kluczowych kompetencji polskiego i ukraińskiego biura: Kadr i Płac, Księgowości i Podatków oraz Sekretariatu Korporacyjnego. W latach 2014 – 2020 Joanna Romańczuk była związana z firmą MoneyGram Poland, gdzie od roku 2018 była Prezesem Zarządu, a w globalnych strukturach MoneyGram zarządzała obszarem Revenue Operations. Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Studiów Podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.